Niniejsza polityka dotycząca plików cookie odnosi się do wszystkich stron internetowych oraz aplikacji na urządzenia mobilne, należących do ANNA ZWOLIŃSKA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA
Przez korzystanie ze stron i aplikacji wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z tą polityką. Jeżeli nie zgadzasz się na używanie przez nas plików cookie, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania stron oraz aplikacji.
Co to są ciasteczka?
Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na Państwa komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzają Państwo różne strony w Internecie. Ciasteczko (ang. cookie) zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „długość życia” ciasteczka (to znaczy czas jego istnienia) oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.
Do czego używamy ciasteczek?
ANNA ZWOLIŃSKA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA używa ciasteczek w różnych celach: by strony i aplikacje działały szybciej i by były łatwiejsze w użyciu, aby lepiej dopasować treści i reklamy do Państwa oczekiwań i zainteresowań oraz do zbierania anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają w poprawianiu funkcjonalności i zawartości stron i aplikacji. Używając ciasteczek w wyżej opisany sposób nigdy nie identyfikujemy tożsamości użytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych – RODO
ANNA ZWOLIŃSKA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA dokłada wszelkich starań, aby dane gości przetwarzane były z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa, zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (zwanym dalej RODO).
Pragniemy jednocześnie Państwa poinformować, iż:
1.
Administratorem danych osobowych Gości jest ANNA ZWOLIŃSKA
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA, ul. Widokowa 33, 42-425 Lgota Murowana
2.
ANNA ZWOLIŃSKA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA nie przekazuje danych osobowych podmiotom trzecim. Chyba że taki obowiązek wynikać będzie z przepisów prawa.
3.
Odbiorcami danych osobowych mogą być:
– dostawca platformy rezerwacji usług hotelarskich (jeśli rezerwacja wpłynie poprzez portal rezerwacyjny);
– podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
4.
Podanie danych osobowych w przypadku rezerwacji internetowych jest dobrowolne w zakresie imienia, nazwiska, adresu email i nr telefonu.